Allmänt om graviditet   Efter barnet är fött   Känsliga ämnen   Pappa ämnen   Vill bli gravid   Unga gravida  

Baby-diskussisionsgruppen: Vill bli gravid

Vätska ur brösten 08/07/17 10:17
Har upptäckt vid flera tillfällen att jag kan klämma ut vitaktig vätska ur brösten. Brukar vara nån dag sen är det borta och kommer tillbaka månaden efter. Nån som har koll om det är nåt som har med menscykeln att göra ? Isåfall brukar det vara i samband med äl eller ?
Sara .
undesköterska 14/02/16 14:01
Jag har 6 flickor o är gravid igen så jag skulle vilja veta om jag väntar en till flicka eller en pojke .
nalle Göteborg
För övrigt 08/07/18 22:00
så har jag det under hela cykeln, dvs inte i samband med ÄL eller mens.
Mini *
Så har jag också 08/07/18 21:59
När jag klämmer på brösten kommer det ut vätska, antingen genomskinlig eller vitaktig. Det är ju inte så man klämmer bara för att det är kul (du som undrade varför man klämmer där). Jag upptäckte det när min katt lade sig på bröstet och då började det vätska.
Jag var och testade mig hos BM för att se om jag hade för hög prolakin-nivå, men det hade jag inte. Det kan tydligen vara svårare att bli gravid om man har för hög sån nivå. Jag har haft så här ända sedan jag slutade med p-pillerna för ca 1,5 år sedan.
Mini *
Min kompis 08/07/17 16:51
har haft så en gång (vet ej om fler gånger). Hon pratade med en BM som sa att det är bröstmjölk, kan bli så för vissa även fast de inte är gravida. Jag vet dock inte om det var i samband med mens eller äl.
B M
Har aldrig 08/07/17 16:07
märkt att jag kan göra så. Men varför är du där & klämmer?
? **

Skicka svar

Inloggad som: unknown
Registrera Login Glömt password

Namn:

Stad:

Rubrik:

Svar: